Sodexo Nederland, diverse communicatieopdrachten

Iedere dag opnieuw zetten Sodexo-medewerkers zich samen in om in 72 landen wereldwijd de Quality of Life te verbeteren van zo’n 100 miljoen gasten en servicegebruikers. Van koks, cateringmedewerkers, receptionistes, onderhoudsspecialisten, accountmanagers, schoonmakers tot technische professionals. Allemaal creëren zij omgevingen waarin mensen het beste uit zichzelf kunnen halen.

Voor Sodexo Nederland hebben we met erg veel plezier de afdeling Brand Management op verschillende manieren tijdelijk kunnen versterken. Zoals bij het:

  • herschrijven van de arbeidsvoorwaarden en personeelsregelingen op B1-taalniveau (2013)
  • coördineren, interviewen en schrijven van artikelen voor interne nieuwsbrieven over de centralisatie van twee vestigingslocaties in Breukelen (2014 en 2015)
  • schrijven van een nieuwsbericht over food outlets (2016)
  • inventariseren van vragen en formuleren van antwoorden op B1-taalniveau over de interne verhuizing naar het hoofdkantoor in Rotterdam (2020)
  • coördineren, interviewen, schrijven en redigeren van artikelen voor wekelijkse interne nieuwsbrieven over het Van Werk Naar Werk programma, een project met als doel om zoveel mogelijk medewerkers van Sodexo te begeleiden naar ander werk en gedwongen ontslagen te voorkomen (2020)